Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Nejčastější dotazy

  1. Jaké jsou možnosti platby?

Nabízíme Vám dva typy úhrady. Platba dobírkou, kdy platbu můžete uhradit kurýrovi nebo na výdejním místě v hotovosti, případně platební kartou.

Druhou možností je bankovním převodem. Tuto platbu umožňujeme pouze osobám, které uvedou v objednávce platné IČ. Platba proběhne až po obdržení objednané zboží.

Platbu předem neumožňujeme.

  1. Mohu objednávku změnit nebo stornovat?

Samozřejmě ano. Poprosíme Vás však o rychlé zkontaktování na e-mailu obchod@totalprotect.cz nebo na telefonním čísle +420 466 260 976. Prosím, vždy uvádějte číslo objednávky.

  1. Jak funguje vrácení zboží?

Nenošené zboží nám, prosím, zašlete zpět na adresu:

Total Protect s.r.o.

Jiřího Potůčka 247

530 09 Pardubice

Do balíku vložte, prosím, vyplněný reklamační formulář, který Vám byl zaslán v e-mailu při potvrzení objednávky.

Úplně nám však stačí, když uděláte kopii faktury a napíšete Váš požadavek na výměnu. V případě, že chcete zboží vracet, uvádějte bankovní spojení, kam můžeme vrátit peníze.

Nevyhovující zboží zasíláte na Vaše náklady k nám. Výměnu Vám zašleme zpět na naše náklady k Vám.

  1. Jak dlouho potrvá, než bude moje objednávka expedována?

U každého produktu je uveden termín dodání. V případě, že dojde ke zpoždění, budete zkontaktováni zákaznickým servisem.

  1. Část mé objednávky nebyla dodána. Kdy bude doručeno zbývající zboží?

Ihned po naskladnění. Pro přesný termín dodání nás, prosím, zkontaktujte na e-mailu  obchod@totalprotect.cz

  1. Jak dlouhá je dodací lhůta pracovních oděvů s potiskem nebo výšivkou?

Většina zakázek je hotových během 5 – 10 dní.